ساعت رولکس اصل مردانه زنانه

5 ساعت برتری که می توانید تابستان امسال بپوشید

Monday، ۷ Shahrivar ۱۴۰۱

5 ساعت برتری که می توانید تابستان امسال بپوشید

تابستان در راه است! همانطور که علاقه مندان به ساعت می دانند، در گرم ترین فصل سال نمی توانید از هر ساعتی استفاده کنید. Swatch Skin و G-Shock من در طول ماه های تابستان زمان بیشتری روی مچ دست قرار دارند، اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. ما پنج مورد دلخواه خود را برای یک سفر تابستانی گردآوری کرده ایم. در لیست ما فقط یک رولکس وجود دارد، چند سیکو و تعداد زیادی رنگ.

یک ساعت تابستانی عالی چیست؟

سریع: بیایید به برخی از شرایط سخت برای یک ساعت تابستانی بپردازیم. ما به دنبال ساعت هایی هستیم که 1) مقاوم در برابر آب باشند - برای شنا یا حداقل یک دوش تابستانی پیش بینی نشده؛ 2) بدون بند چرمی باشند - چون کمی عرق می کنیم. 3) رنگارنگ باشند- چون تابستان است و ما مجاز به تفریح ​​هستیم. و 4) قیمت نسبتاً مقرون به صرفه دشته باشند - اگرچه من با آخرین ساعت این قانون را شکستم.

1. Seiko Prospex Street Series

سورپرایز، ما با سیکو شروع می کنیم. اکنون، تقریبا بی نهایت ساعت های غواصای سیکو وجود دارد که می توانید در اینجا انتخاب کنید، اما فراتر از Seiko Turtles ، سوموها و تن ها، مجموعه مورد علاقه جدید من سری سیکو پروسپکس استریت است.

سری پروسپکس استریت جذاب است با تسمه های سیلیکونی بافته شده کاملاً با قاب ها مطابقت دارند و یک بسته منسجم ایجاد می کنند. در بین گزینه ها، شما همچنین می توانید یک کالیبر خودکار کلاسیک یا یک موتور با انرژی خورشیدی انتخاب کنید. من ساعت های خورشیدی را برای تابستان دوست دارم. آن‌ها فوق‌العاده بادوام هستند، آماده حرکت هستند، و به شما کمک می‌کنند تا زمانی که خورشید می‌درخشد، از خانه خارج شوید.

سری‌های Seiko Prospex street طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و باندها را برای انتخاب ارائه می‌دهند.

2. Grand Seiko GMT SBGJ249

از سیکو، با ساعتی که به معنای واقعی کلمه برای تابستان ساخته شده است، به گرند سیکو می رویم. Grand Seiko یک ساعت فصلی عاشق است و Grand Seiko SBGJ249 دارای صفحه آبی است که برای تقلید از امواج خنک آب در یک روز گرم تابستانی ساخته شده است. نکته جالب این است که این ساعت دارای 30 متر (3 بار، 98 فوت) مقاومت در برابر آب است که از نظر فنی برای شنا ایمن است. البته لازم نیست همیشه هنگام شنا از ساعت استفاده کنید و بخواهید کمی بیشتر مراقب این ساعت باشید.

Grand Seiko GMT SBGJ249: یک ساعت تابستانی عالی، اما مراقب شنا کردن با آن روی مچ خود باشید.

3. Oris ProPilot X Caliber 400

ما یک نسخه جدید برای ساعت شماره 3 ارائه خواهیم کرد: Oris ProPilot X Caliber 400 که در اوایل سال جاری در Watches and Wonders عرضه شد. اوریس مدت‌هاست که یک برند ساعت بوده که ارزش زیادی نسبت به پول ارائه می‌دهد و در اینجا هم همین‌طور است.

چند ویژگی وجود دارد که این ساعت را برای تابستان عالی می کند. برای شروع، صفحه‌های آبی، خاکستری یا قرمز مرجانی به ظاهر نسبتاً سرگرم‌کننده می‌شوند. بعلاوه، شما یک تاج پیچ دار با 100 متر (10 بار، 328 فوت) مقاومت در برابر آب با یک قاب تیتانیومی 39 میلی متری دارید.

وقتی صحبت از تیتانیوم شد، این ماده فوق‌العاده سبک برای تابستان مناسب است، زمانی که سایر چیزهایی که می‌پوشید - شورت، صندل، پیراهن کتان - نیز سبک وزن هستند. و با ذخیره انرژی 5 روزه، این ساعت به راحتی قابل چرخش است.

Oris ProPilot X Caliber 400: نسخه جدید و بهترین ساعت تابستانی 2022؟

4. Mido Ocean Star Decompression Timer

در حالی که این ساعت Mido اغلب به عنوان یک ساعت تابستانی عالی ذکر می شود، ما نمی توانیم از تایمر رفع فشار Mido Ocean Star خودداری کنیم. آنقدر رنگ روی صفحه وجود دارد که ممکن است سر شما را منفجر کند. این ساعت Mido Ocean Star تمام چیزی که برای یک ساعت تابستانی نیاز دارید را دارد: روشن، محکم، دستبند مشبک که به خوبی نفس می کشد و زیر 2000 دلار به فروش می رسد. به‌علاوه، احساس غواصی اواسط قرن را برای کسانی که می‌خواهند دوران طلایی ریویرا فرانسه را ثبت کنند، می‌سازد.

تایمر رفع فشار Mido Ocean Star ساعت تابستانی مناسبی برای شماست اگر به رنگ‌ها وسواس دارید.

5. Rolex Oyster Perpetual

اکنون، اگر می‌خواهید یک ساعت سرگرم‌کننده و آماده برای تابستان داشته باشید و همچنان کمی انعطاف‌پذیر باشید، می‌توانید چیزی شبیه به یک Rolex Oyster Perpetual 41 میلی‌متری با صفحه زرد رنگ تهیه کنید. ما این یکی را از یک دوست صمیمی قرض می‌گیریم که به اندازه کافی خوش شانس بوده که یکی را انتخاب کند. قیمت این ساعت‌ها از زمان عرضه آن‌ها افزایش یافته است و از زمانی که تولیدشان متوقف شده است، همچنان افزایش یافته است. همانطور که انتظار دارید، این ساعت بسیار توانا است. همچنین دارای یکی از جسورانه‌ترین رنگ‌هایی است که این برند منتشر کرده است، و حتی ممکن است و می گویند که اکنون به عنوان نوعی کپسول زمانی یک ساله در تاریخ این برند عمل می کند. جدا از همه هیاهوها، ساعت زرد رنگ رولکس Oyster Perpetual ساعتی است که شما را خوشحال می کند. برای چیزی مشابه اما بسیار مقرون به صرفه تر، DOXA SUB 200 را در رنگ های زرد، نارنجی یا آبی تیفانی بررسی کنید.

اگر این Rolex Oyster Perpetual را قبل از متوقف شدن خریده اید، خوش شانس هستید.

مذاکره در مورد قیمت